חשיבות הקישורים הפנימיים של האתר לעצמו

חשיבות הקישורים הפנימיים של האתר לעצמו

הרבה מקדמי אתרים עושים אופטימיזציה לעמודי האתר/הנחיתה אותם הם מקדמים, עורכים את שלושת המטה תגים החשובים (כותרת, תיאור ומילות מפתח), מזינים כותרות ותוכן מתאים ודואגים להכניס הרבה קישורים מאתרים רלוונטים לעמודים המקודמים. דבר אחד מאוד חשוב בדרך כלל נעלם מעינהם – קישורים פנימיים של האתר לעמודים בו.

אחד הדברים שיגרמו לאתרך לקפוץ בתוצאות חיפוש זה אופטימיזצית מבנה הקישורים באתר שלך, דבר זה מציג לגוגל למעשה את סדר החשיבות של דפים באתרך.
מנועי חיפוש מתיחסים לקישורים כקולות/הצבעות כביכול. בעזרת אופטימיזציה מקצועית תוכלו לקבוע את סדר חשיבות הדפים ומילות המפתח איתן צריך גוגל לאנדקס את האתר למנוע החיפוש שלו וכמובן להצגה בראש רשימת החיפושים המתאימים.

איך בונים קישורים פנימיים Insite links נכון ?
1.  התחילו מהתפריט החשוב ביותר, מקמו אותו מבחינת קוד ה HTML לפני כל תפריט אחר, אם הקישור הראשון בתפריט יהיה עמוד הבית עם הפנייה לעמוד הראשי של האתר ממש נדגיש לגוגל בדרך זו שזהו התפריט הכי חשוב באתר.
בתפריט זה כתבו את הנושאים הראשיים באתרכם.
נסו לא להשתמש בגאווה סקריפטס או פלאש (אם אין ברירה למדו איך להציג תפריט מקביל למנועי החיפוש שלא מוצג לגולש שיש לו תמיכה בפלאש).
כתבו בצורה נכונה עם שימוש ב CSS.

2. הוסיפו ציין מיקום נוכחי לעמודים מתחת לעמוד הראשי:
עמוד ראשי > קטגוריה ראשונה > עמוד נחיתה ראשון
קשרו חזרה מטקסט זה לעמוד הראשי ולקטגוריה העליונה.

3. נסו למצוא מילות מפתח בתוך תוכני עמודי האתר השונים וקשרו אותם לעמוד נחיתה המתאים, למשל – מאמר על הנהלת חשבונות עם מילת מפתח חשבי שכר והפניה לדף נחיתה שמופיע בקישור.

4. אל תוסיפו תגית nofollow לקישורים פנימיים. השתמשו ב sitemap לקבוע למנוע החיפוש מה לסרוק ומה לא לשקול בכלל לאנדקס.

line
footer
כל הזכויות שמורות © Liran.co.il